KDE2 aplikace v KDE3

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Čtvrtek Červen 13 11:39:52 CEST 2002

Jiri Vaclavovic wrote:
 > zdravim,
 > mam problem s pouzivanim KDE2 aplikaci v prostredi KDE3 - KDE2 aplikace
 > ignoruji nastaveni fontu (ackoliv jsem zjistil ze v KDE2 se nastaveni
 > fontu uklada do stejneho konfiguracniho souboru ve stejnem formatu.
 > Vsechny menu, texty i dialogy mam zobrazene Courierem, coz neni
 > optimalni ;-(. Navic se mi zda ze take nefunguje nastaveni ISO 8859-2,
 > ale to muze byt jenom chyba quanty. Nevite co s tim?

Ja na rh73 s kde3 pouzivam kwintv, ktere je pro kde2. Prvni co jsem
musel udelat, tak nainstalovat kde2-compat balicek s knihovnama, ktery
mel chybu v nastaveni prav. Stacilo jako root
cd /usr/lib/kde2-compat
chmod 755 .*
no a kwintv chodi. Jenze vsude v menu je courier, takze se pripojuju
k zadosti o nakopnuti spravnym smerem :)
Petr