Perl vs. Python

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 13 13:51:53 CEST 2002

Veros Kaplan wrote:
: Jan Kasprzak wrote/napsal:
: : David Siroky wrote:
: : : Ktery "interpret" je rychlejsi, Perl nebo Python? Jak je na tom Python s
: : : regularnimy vyrazy? Je Python "dobry" pro tvorbu CGI pro web?
: :
: : <vykrik_do_tmy>
: : Zkousel jsem psat CGI v Pythonu a jejich modul pro CGI neumel zpracovavat
: : PATH_INFO. Mozna uz je ted situace lepsi, toto bylo tak pred rokem
: : nebo dvema.
: : </vykrik_do_tmy>
:
:    Na ten modul se asi nesahalo, ale netuším, k čemu by ji měl umět
: zpracovávat.
:
:    os.environ['PATH_INFO'] nefunguje?
:
	Tohle jsem samozrejme mohl pouzit. Jenze jak mam vedet, jestli
to je nebo neni URL-encoded nebo v tom nejsou nejake dalsi zaludnosti?
Proc by mel CGI skript vedet o nejake promenne prostredi? To bych docela
dobre mohl pouzivat os.environ['QUERY_STRING'] a delat si kodovani/dekodovani
sam a vykaslat se na cely modul pro CGI.

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|