Kodovani mailu v mutt - problemy u mne nebo u nich???

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Červen 13 14:12:30 CEST 2002

On Wed, Jun 12, 2002 at 09:57:47PM +0200, Martin Kamín wrote:
> Dobry den,
>
> mam mutt v. Mutt 1.3.12i (2000-11-27) a s nekym komunikuji Česky a s nekym
> "spatne" Cesky = misto ceskych znaku jsou tam pary nesmyslnych znaku (vzdy
> pary).
>
> Napriklad jsem dnes dostal od mluvciho CTc odpoved na muj mail. Muj mail byl
> psan s hacky a carkami. Jeho odpoved se mi zobrazila spravne s hacky a
> carkami (nasleduje prepis s hacky a carkami, ale nevim, jestli jej v
> konferenci uvodite taky tak :o):

Pravděpodobně máte Mutt nastaven tak, že používá utf8 (impliciní
chování u Mutt 1.3 a 1.4). Nějaký filtr po přenosové cestě předpokládá
iso8859-2. Musíte si ve vašem .muttrc nastavit hodnotu send_charset
třeba na:

set send_charset="us-ascii:iso-8859-1:iso-8859-2:utf8"

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       Unis Computers, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz