"natazeni" eth0 po bootu (delsi:)

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Čtvrtek Červen 13 23:30:22 CEST 2002

Dobry den
Uz jsem svuj problem popsal (subj:dhcp pri bootu) ale zrejme zmatene tak se o
to pokusim jeste jednou :).
S distribucnim jadrebm 2.2.20 (debian woody) a sitovkou rtl8139c (modul
8139too) mi po nabootovani nabehla sitovka (vcetne dhcp query a loopbacku)
jak je to bezne. Zkompiloval jsem si jadro 2.4.19-pre9 (via8233 southbridge)
a v ten moment se prestala sitovka "natahovat po rebootu a musel jsem tak
ucinit rucne

ifconfig ...
+ pump (dhcp)

Vse v poradku, bez problemu. (sitovka "v jadre, vcetne volby "socket
filtering")
Skousel jsem ji skompilovat i jako modul, taktey po rebootu nic.
Zvlastni je, ze se "nenahodi" ani loopback.

vysledek nahozeni "ifconfig lo up"
lo        Zapouzdření:Místní smyčka
          AKTIVOVÁNO SMYČKA BĚŽÍ  MTU:3924  Metrika:1
          kolizí:0 délka odchozí fronty:0
          RX bytes:0 (0.0 b)  TX bytes:0 (0.0 b)

jeste zvlastniejsi je, ze ted uz se sitovka nenahodi ani se starym jadrem.
Prosim mohli by jste me alespon nasmerovat v cem by mohl byt problem ???

jeste nejake info:
MB: MSI KT3 Ultra
mohl by být problém tady ??
-----------------------------------
AMD ohlásilo, že v linuxovém jádru je chyba týkající se cacheování, která
způsobuje nekorektní chování na novém AMD Athlonu MP a XP. AMD chce s
vývojáři pracovat na vyřešení tohoto problému
-----------------------------------(zdroj: root.cz)

-----------------------------------
cat /etc/network/interfaces
# /etc/network/interfaces -- configuration file for ifup(8), ifdown(8)

# The loopback interface
auto lo
iface lo inet loopback

# The first network card - this entry was created during the Debian
installation
auto eth0
iface eth0 inet DHCP

Dekuji