vyber HW pro digitalni fotografii

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Červen 17 12:40:49 CEST 2002

On Čt, 2002-06-13 at 23:26, Edward Sigke wrote:
> dobry den,
> chci neco (relativne) dobreho pro digitalni fotografii, ale nejsem si jisty
> s tiskarnou. premyslim o HP DeskJet 1220C, Epson Styllus Photo 1290, nebo
> Canon S6300 (chci A3). jde mi hlavne o kvalitu tisku, rycholost, spotrebu
> materialu a vim ze kvalita tisku je take dana podporu v linuxu, takze bych
> rad vedel zda nekdo ma prakticke zkusenosti.
> doplnovat to bude scanner Epson Perfection 1650 Photo a kamera Sony DSC-S85,
> rad prijmu jakekoliv pripominky ci zkusenosti
> prijeny den
> eda

Nedavno jsem si (i z jinych duvodu) poridil HP OfficeJet G55,
ktery umi 2400x1200 (tak nejak), ovsem taky pouze pres Windows
drivery. V linuxu se mi dari 600x600 (gimp-print). A je to docela
komplikovane na rozjeti. Takze ma-li to byt predevsim pro ucely
fotografie, tak bych byl s HP opatrny. Rychlost je VELMI pomala,
z hlavy radove mnoho - cca 5 (odhaduji) minut stranka, ovsem
pres VMware a emulovany LPT, miva tak 70MB. Z Linuxu pres USB
to je trochu lepsi, ale ne o moc, takze to spis bude rozlisenim.

ivo