Kdyz nekoho pozadam o zkopirovani prodavane linuxove distribuce, je to poruseni prava?

Čtvrtek Červen 13 23:55:16 CEST 2002

On Thu, Jun 13, 2002 at 11:32:18PM +0200, Jan Karabina wrote:
> co se tyce redhatu (IMHO i mandrake, a samozdrejme debian), tam muzes
> palit i prodavat jak je libo...
> konktretne zalezi na tom zda je na tom CD nejaky ne-GPL program a na jeho
> konkretni licenci...
Mierne offtopic poznamka: isteze tam su ne-GPL programy, napr. apache, XF86
alebo perl.

Co sa tyka kopirovania "oficialnych" predavanych CD, instalovat to mozes na
lubovolny pocet pocitacov (s vynimkou casti extra veci ktore v "neoficialnej"
downloadnutelnej verzii nie su). Takze tipujem ze kopirovat sa to moze tiez
lubovolne.

Mam vsak dojem ze caldera ma per-seat licencne poplatky, to by chcelo ceknut.

V kazdom pripade som presvedceny, ze za KOPIROVANIE ti nikto nic nespravi, je
vsak mozne, ze niektore aplikacie nie je legalne instalovat bez zaplatenia
(napr. rozsirenia Astaro Linuxu ak to pouzivas komercne).

> mne by napriklad zajimalo jestli lze legalne prepalit CDcka SuSE
Toto sa radsej nepytaj lebo sa spusti flejmwor :-)

> Jan Karabina mailto:karabina na penguin.cz
Bye,

                Where do you think you're going today?