Hardware ATI radeon

Igor Jankov jankov na elinebgza.sk
Pátek Červen 14 09:40:54 CEST 2002

Dobry den,
pred nedavnom so vymenil soju ATI 128 rage 16MB za
Herkules 3D PROPHET II MX (chip Geforce 2 MX s 32MB SD RAM),
akceleracia neporovnatelne vzrastla, dokonca nemam ani problemi s ovladacmi,
jedine s cim som nespokojny je ostrost obrazu vo vacsich
rozliseniach (od 1280x1024) a kvalita prehravaneho
videa. Pri ATI-ne je obraz ostry, len to 3D...
Momentalne uvazujem o ATI Radeon, ake su vase skusenosti
s totuto grafikou, aky je rozdiel medzi verziami 7000,7200,7500, 8500 a 8500
LE?
Nie su problemi s ovladacmi, 3D akceleraciou (vyzuzivaju ovladace vsetky
moznosti karty) ,
prehravanim videa (DIVX ...) a HLAVNE s kvalitou obrazu  v 2D?
Na kvalitu obrazu sa pytam, lebo ATI uz nie je jedinym vyrobcom grafiky
a preto neviem ci kvalita nie je rozna pri tom ktorom vyrobcovi.
Mam zaujem o Hercules 3D PROPHET FDX 8500LE (koli znacke a 3-rocnej zaruke)
, mate
niekto konkretne skusenosti s touto grafikou, pripadne ktoru by ste mi
odporucili ?

Vdaka za kazdy poznatok
                Igor