Kdyz nekoho pozadam o zkopirovani prodavane linuxove distribuce, je to poruseni prava?

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Sobota Červen 15 03:02:51 CEST 2002

Jaroslav Lukesh (lukesh na k-net.cz) wrote:

> POdle mych informaci SuSE prepalit lze. Ikdyz se to Suse libit nebude,
> protoze oni radeji prodavaji, ale je legalni si ho zkopirovat Kdysi jsem
> se na to take ptal (rok, mozna rok a pul zpet). Ze SUSE se mi nejvic libi
> ale jenom jejich Live Eval verze.

Prepalit lze, je to legalni ... jenom to nesmite dale prodavat apod. A taky
nemate tech-support atd.
Mne se SuSE take libi nejvic, mam (legalne) 8.0 ;)

--
Robert Jirik
[mailto:robert na aristoteles.xhaven.net]