[OT] elektrotechnika ( Re: monitoring serioveho portu )

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Červen 14 10:48:29 CEST 2002

Miroslav BENES wrote:

> Jeste jsem nevidel zvukovku, ktera by mela kondik na signalove ZEMI.

a hovoril som o niecom takom? hovoril som o vystupe a tym som nemyslel
akurat zem. navyse na zvukovkach (lepsich) byva lokalna zem (zem na
zvukovke) spojena zo zemou masiny cez odrusovacie cievky.

--
Svet nesklamal!
Je este vecsi blbec jak som myslel.

p.s.
cokolvek pridane za tuto signaturu nieje
mnou ovlivnitelne :-(

Tato sprava obsahuje len stanoviska alebo informacie
odosielatela, ktore v ziadnom pripade nezakladaju pravny vztah
VUJE Trnava, a.s.
Stanoviska a informacie uvedene v tejto sprave sa nemusia
zhodovat s oficialnymi stanoviskami alebo informaciami
VUJE Trnava a.s.

This message contains only standpoints or informations
of sender, which in no case establish legal engagement
of VUJE Trnava, Inc.
Standpoints and information included in this message need not
be identical with the official standpoints or informations
of VUJE Trnava, Inc.