[OT] elektrotechnika ( Re: monitoring serioveho portu )

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Červen 14 10:52:32 CEST 2002

> a hovoril som o niecom takom?

Ne. A to je chyba.

> hovoril som o vystupe a tym som nemyslel
> akurat zem.

Jenze cela debata se vede o tom, ze je nejspis v neporadku zem a ze je / ma byt zem celeho PC
(vc. zvukovky) napojena na ochranny vodic v zasuvce. Takze tvrzeni o kondenzatorech je v teto
souvislosti ponekud mimo.

> navyse na zvukovkach (lepsich) byva lokalna zem (zem na
> zvukovke) spojena zo zemou masiny cez odrusovacie cievky.

Souhlasim. Ale nic to nemeni na galvnaickem propojeni, ktere je z hlediska "kopani" vyznamne.