MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Pavel Dvorak dvorak na dogis.cz
Pátek Červen 14 13:49:15 CEST 2002

Dobry den,

nekolik dni se snazim rozchodit televizni kartu
MediaForte TV Vision P951TF

http://www.mediaforte.com.sg
http://www.mediaforte.com.sg/products/tv_and_radio/p951_tf/index.htm

Jde o TV kartu s radio tunerem.
Predpokladam chip BT 878 a pro audio MSP3400.
Obraz nebyl problem a funguje s nekolika
ruznymi typy karty (bttv card=??). Ovsem zvuk se mi
stale nedari uvest do chodu. Pokousim se zavest
v ruznem poradi moduly:

videodev
i2c-core
i2c-algo-bit
tuner
msp3400
btaudio
tvaudio
tvmixer
bttv

Modulu tuner davam parametr type=1 nebo 5,
modul bttv zavadim s ruznym typem karty,
napr card=42 radio=1. Zvuk se mi nepovedlo
ozivit ani na chvilku. V syslogu vetsinou
naleznu toto:

kernel: bttv0: i2c: checking for MSP34xx @ 0x80... not found
kernel: bttv0: i2c: checking for TDA9875 @ 0xb0... not found
kernel: bttv0: i2c: checking for TDA7432 @ 0x8a... not found

Typ karty jsem zkusil ve smycce 0 - 64 soucasne s tunerem 1 a 5,
pripadne bez parametru, ale ani jednou jsem nedospel k detekci
nektereho s audio chipu. Predpokladam, ze tato karta ma MSP3400.

Cely linux, X server, zvuk (SB Live) mi jinak funguje dobre.
Distribuce je Mandrake 8.2, prekladany kernel 2.4.18,
i2c, bttv a msp3400 driver pouzit z kernelu. xawtv z distribuce.
Kartu mam samozrejme propojenu do linkoveho vstupu zvukovky,
mixery nastavene, vstup overen. Nekdy jsem zkousel pro jistotu
zapojit i bedynky primo do TV karty.

Pokud nekdo mate zkusenosti s touto kartou, audiochipem,
nebo podobnym problemem, budu moc vdecny za kazdou radu.
Pokud jsem opomel nejake informace, rad je poskytnu.
Pripadne pokud by pomohl cely vypis ze syslogu,
tak mi prosim doporucte s jakym typem karty
a v jakem poradi zavest moduly a ja jej preposlu.

Jestli jsem reseni prehlid, tak se omlouvam, ale archiv
konference jsem se opravdu snazil prohledat. Ostatne jako
snad i vse co mi na webu nebo v news google nasel. :(

S pozdravem,
Pavel Dvorak