MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Červen 14 14:11:39 CEST 2002

On Pá, 2002-06-14 at 13:49, Pavel Dvorak wrote:
> nekolik dni se snazim rozchodit televizni kartu
> MediaForte TV Vision P951TF

nekolik dni je jeste pohoda. Ja to zkousim uz rok :-)

> Jestli jsem reseni prehlid, tak se omlouvam, ale archiv
> konference jsem se opravdu snazil prohledat.

V archivu to rozhodne je, viz
http://www.linux.cz/cgi-bin/search.cgi?pattern=PV951&Hledat=Hledat&list=linux&sensitive=yes&matches=50&word=no&fuzziness=0
Ovsem vitezna odpoved je jen v naznaku: zakladem je zrejme NEzavadet
moduly pro lirc ovladani a tvaudio zavest predtim, nez se zavede bttv.

Nicmene i kdyz mi diky tomuto TV zvuk uz chodi zda se spolehlive, nemuzu
ted prepnout zvukovy mixer na karte tak, aby bral zvuk z Composite
vstupu. Takze porad jeste to neni 100% OK.

Petr