Kdyz nekoho pozadam o zkopirovani prodavane linuxove distribuce, je to poruseni prava?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Červen 14 13:30:24 CEST 2002

Jaroslav Lukesh wrote:

> POdle mych informaci SuSE prepalit lze. Ikdyz se to Suse libit nebude,
> protoze oni radeji prodavaji, ale je legalni si ho zkopirovat Kdysi jsem
> se na to take ptal (rok, mozna rok a pul zpet). Ze SUSE se mi nejvic libi
> ale jenom jejich Live Eval verze.
>
> Zdravi JL.

Zkracene se to da rici tak, ze zalezi na tom, zda tato verze distribuce ma
licenci GPL. Pokud ano, muzete vesele palit. Pokud ne, porusujete
prinejmensim autorska prava.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz