Kdyz nekoho pozadam o zkopirovani prodavane linuxove distribuce, je to poruseni prava?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Červen 14 15:28:23 CEST 2002

On Fri, Jun 14, 2002 at 01:30:24PM +0200, Michal Vymazal wrote:

> Zkracene se to da rici tak, ze zalezi na tom, zda tato verze distribuce ma
> licenci GPL. Pokud ano, muzete vesele palit. Pokud ne, porusujete
> prinejmensim autorska prava.

No, ono prinejmensim vetsina programu ve vetsine distribuci je GPL, nebo kompatibilni, takze kdyz nic, tak tyto soubory muzete vesele kopirovat...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/