Athlon XP+ a vyjimky FPU

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Červen 14 14:37:15 CEST 2002

On Pá, 2002-06-14 at 14:16, Petr Stehlik wrote:
> Zdravim,
>
> pred chvili jsem si do sveho ABIT KT7A rev1.3 vrazil XP 1500+ (misto
> osvedceneho Thunderbirda 900). Behem hodinky jsem obdrzel uz treti
> hlasku o nejake (snad necekane) vyjimce FPU.

zapomnel jsem napsat par veci: kernel je 2.4.18 zkompilovany s
optimalizaci pro K7 (IIRC).

Procesor neni pretaktovany (sbernice ma 133 MHz, nebo vlastne 266) a
teplotu ma ted zrovna 54 st.C. Mam profi chladic certifikovany AMD do
1.9 GHz, takze verim tomu, ze procesor ma optimalni podminky.

Bios na boardu mam nejaky z listopadu, cetl jsem jeho changelog a nic
klicoveho tam od te doby neopravovali (nicmene pri nejblizsi
prilezitosti tam vrazim nejcerstvejsi, pro jistotu).

Petr