Athlon XP+ a vyjimky FPU

Boruvka :) qwe na scnet.cz
Pátek Červen 14 17:04:02 CEST 2002

> Procesor neni pretaktovany (sbernice ma 133 MHz, nebo vlastne 266) a
> teplotu ma ted zrovna 54 st.C. Mam profi chladic certifikovany AMD do
> 1.9 GHz, takze verim tomu, ze procesor ma optimalni podminky.

Mnozi mi budou jiste oponovat:
CPU jiste vydrzi vyssi teplotu, ale pri 70°C Athlon obcas vytuhne i pri
najizdeni,
natoz pokud se provozuje na serveru pri trvalem zatizeni.
Ja pouzivam Titan D5TB na Athlona XP-1600, musim tedy rict, ze mam v CASE
jeste dalsi 3 vetraky, ale teplota, pokud nic nedelam je 35°C, pokud
pracuji, tak 40°C.
Kdyz jsem odstranil ony 3 pridavne vetracky, mam teplotu CPU okolo 40 az
45°C.
Zkusil bych srazit teplotu procesoru.

    Boruvka :)