postfix+kaspersky

David Olszyński hisaak na mrkvoslav.ascs.muni.cz
Pátek Červen 14 14:31:52 CEST 2002

Ivo Panacek wrote:

> Drobne varovani - Kaspersky je mozna dobry antivirovy motor,
> ale UNIXova/Linuxova realizace je uz horsi. Velmi horsi.
> Pripravte si pevne nervy.

Osobne povazuji rozchozeni kasperskeho za muj nejvetsi mentalni vykon. Byl
jsem za tech nekolik hodin asi tri krat na pokraji nervoveho kolapsu. ;-)

Kdyz uz se mi zdalo, ze vse funguje, tak jsem zjistil, ze pro kazdy nalezeny
virus se ten antivirus pokousi poslat email na adresu
/var/log/kavcheck/%y%m na d.log, coz opravdu nechapu. V kavkeeper.ini mam totiz
akorat zadano logfile=/var/log/kavcheck/%y%m%d.log. Neresil to uz nekdo?

hisaak