postfix+kaspersky

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pátek Červen 14 16:10:27 CEST 2002

David Olszynski wrote:

Dobry den,

> [...]
pozor na to aby jste neporusil nejakou licenci, protoze pokud budete
testovat na postovnim serveru musite mit licenci na server a ne
workstation (aspon tak nam to tvrdili, kdyz jsme to kupovali). Licence
na server nas stala asi 35000,- (2 roky zpet). Poptejte se dodavatele.

>Osobne povazuji rozchozeni kasperskeho za muj nejvetsi mentalni vykon. Byl
>jsem za tech nekolik hodin asi tri krat na pokraji nervoveho kolapsu. ;-)
>

>Kdyz uz se mi zdalo, ze vse funguje, tak jsem zjistil, ze pro kazdy nalezeny
>virus se ten antivirus pokousi poslat email na adresu
>/var/log/kavcheck/%y%m na d.log, coz opravdu nechapu. V kavkeeper.ini mam totiz
>akorat zadano logfile=/var/log/kavcheck/%y%m%d.log. Neresil to uz nekdo?

Tak presne tento problem mam take. Starsi verze Kasperskeho (AVP)
chodila v tomto smeru bez problemu, tzn. posilal maily na urcenou
adresu. Potom jsem provedl upgrade, protoze ta starsi verze Kasperskeho
nechodila na RH7.2 (glibc knihovny a tak) :-(
a dela to tuto nerest. Samozrejme  kavkeeper.ini mam nastaven spravne -
aspon se domnivam, protoze konfiguraci jsem delal podle starsi
instalace. Kasperskeho jedu se sendmailem (asi 320 uzivatelu) a jinak
jsem zatim celkem spokojen.

Duda