postfix+kaspersky

Pátek Červen 14 16:40:14 CEST 2002

Martin Duda wrote:
> workstation (aspon tak nam to tvrdili, kdyz jsme to kupovali). Licence
> na server nas stala asi 35000,- (2 roky zpet). Poptejte se dodavatele.

	Ano, informace mate spravne, jsou Antiviry, ktere to do dnes nepochopily
(napr. McCaffee) - konkretne Kaspersky stoji neco pod 15.000,- Kc na 1
server - tusim, ze rovnez na 2 roky.

> Tak presne tento problem mam take. Starsi verze Kasperskeho (AVP)

	Nemohu si pomoci, ale zkousel jsem jiz dost veci, nicmene se mi nejlepe
osvedcil novy Amavis (perlovy + daemon) a Sophos... cenove srovnatelny s
Kasperskym a problemy nemam (napr. Klez-H byl chytan automaticky,
protoze to dle neho byl Klez-G). Pravda, zastoupeni v CR ma Kaspersky
asi lepsi, ale opravdu mne nenadchla vymena procmailu coby std.
dorucovace za neco jineho... - mozna to jde jinak, dokumentace o tom
vsak striktne mlci (podotykam, ze mluvim o legalni verzi KAV
distribuovanou/zakoupenou z AEC).