MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Červen 14 17:32:41 CEST 2002

On Pá, 2002-06-14 at 14:57, Pavel Dvorak wrote:

> Nezlobte se, ale ja tam reseni sveho problemu nenasel.

ja se nezlobim, byly to trosku neprehledne thready. Nicmene ten klicovy
mail mam v mailboxu a z nej cituji:

http://gkws0.informatik.uni-leipzig.de:5432/Mail-Archives/lirc/2001/msg00070.html

> bttv0: i2c: checking for MSP34xx @ 0x80... found

ja jsem si myslel, ze MSP3400 je pouze pro stereo zvuk, coz se nas
bohuzel zrovna netyka.

> Tyka se me modul tvaudio, kdyz predpokladam, ze MediaForte TV Vision
> ma audio mixer MSP3400, tedy modul msp3400?

hmm, ted jste me nakopnul spravnym smerem - ja ten modul vubec nemam
zavedeny. Hmm, pak se nelze divit, ze neprepnu vstup. Nicmene pro TV
zvuk to neni podminkou. Jak se psalo v tom viteznem mailu, tvaudio neni
dokonce nutne ani mit v pameti - staci ho zavest pro inicializaci zvuku
a pak muze hned vypadnout (a uvolnit na I2C sberne misto pro IR
ovladac).

zapnete si debug u i2c a taky u tvaudio a bttv modulu (obvykle v
optionech neco jako "debug=1") a pak nekde (na debianu v syslogu)
uvidite snad zajimave hlasky. Napr. mi to pri prepinani mezi TV kanaly
nekdy zvuk zapomene - a v logu je zaroven error hlaska zapisu nekam do
registru neceho, ale staci prepnout kanal znovu sem a tam a uz je zvuk
zas zpet - vlastne tohle byvalo, kdyz se mi to jeste tlouklo s lirc.

Zajimave take muze byt odskocit si do mrkvosoftiho OSu, tam si pustit TV
panel a obraz se zvukem, a pak nic NEukoncovat, ale restartovat masinu -
pri startu linuxu pak zvuk bezi sam (coz je znameni, ze to linux vubec
nezvladl nainicializovat). zkuste to a dejte vedet.

Petr