MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Pavel Dvorak dvorak na dogis.cz
Pátek Červen 14 14:57:08 CEST 2002

Petr Stehlik wrote:

> V archivu to rozhodne je, viz
> http://www.linux.cz/cgi-bin/search.cgi?pattern=PV951&Hledat=Hledat&list=linux&sensitive=yes&matches=50&word=no&fuzziness=0

Nezlobte se, ale ja tam reseni sveho problemu nenasel.
Vyzkousel jsem snad vsechny mozne copy/paste modules.conf
ci manualni zavadeni modulu jednoho po druhem (ruzne poradi),
ale nic. Predpokladam, ze pokud se mi to povede, musim v syslogu
videt neco jako(?):

bttv0: i2c: checking for MSP34xx @ 0x80... found

stale na not found, pouze pocet vypsanych "not found" chipu
se meni v zavislosti na typu karty predanem modulu bttv.
Modul bttv zpravidla loaduju jako posledni.

> Ovsem vitezna odpoved je jen v naznaku: zakladem je zrejme NEzavadet
> moduly pro lirc ovladani a tvaudio zavest predtim, nez se zavede bttv.

Lirc nezavadim vubec.
Tyka se me modul tvaudio, kdyz predpokladam, ze MediaForte TV Vision
ma audio mixer MSP3400, tedy modul msp3400?

tvaudio: known chips: tda9840,tda9873h,tda9874a,tda9850,tda9855,tea6300,tea6420,tda8425,pic16c54 (PV951)

Dekuji za pomoc,
Pavel Dvorak