bufrovani v roure

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Červen 14 18:01:13 CEST 2002

On Pá, 2002-06-14 at 17:44, Zdenek Pytela wrote:
> jeden dobrý znám: ed.

> ed - soubor <<KONEC
> g/"den"/s/VALUE.*$/VALUE="$DEN">/g
> g/"mesic"/s/VALUE.*$/VALUE="$MESIC">/g
> KONEC

je to vlastne totez, co clovek dela ve 'vi', jen je to napsane v shellu.

Nicmene ja dostavam od grafika HTML soubory tak zprasene, ze musim
nejdriv zahodit vsechy \r, potom nahradit dvojite '\n' jednoduchyma a
jeste cosi a na to se mi nejvic hodilo par veci za sebou v rourach (uz
proto, ze 'ed' je urcite taky radkove orientovany, takze na '\n' s nim
nepochodim) - jen kdyby se mi to na konci neprepisovalo... Ted to mam s
pomoci tmp souboru, ale to neni tak elegantni jako by to bylo s tim
programem, o kterem pisu v puvodnim mailu.

Petr