Knihovny v RH7.3 vs. symlinky

Pátek Červen 14 21:36:09 CEST 2002

On Fri, 14 Jun 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Tak a ted mi prosim nekdo zduvodnete, proc bych mel mit nainstalovane
> vyvojove prostredi knihovny Z, kdyz chci konfigurovat/kompilovat program X?

Protoze program X pouziva knihovnu Z. :)

Pravda, muze asi nastat situace, ze ji pouziva vyhradne zprostredkovane,
ale pak by zase nemel byt duvod k tomu, aby byl (pomineme-li staticke
linkovani) program X linkovan s -lZ, protoze dynamicka knihovna Y by
v sobe mela mit napsano, ze potrebuje Z (lepe receno, melo by tam byt neco
jako libZ.so.1, protoze Y uz chce konkretni binarni rozhrani).
Ostatne si zkuste ldd na nekterou dynamickou knihovny "vyssi urovne".