fonty - problem

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Sobota Červen 15 12:18:52 CEST 2002

Zkusil jsem popisouvanou fintu fn, funguje, ale ma mouchy. Zda se mi, ze se t pismo nejak moc rozmazava...

Zkousel jsem si pohrat s font.scale.tt_bitmps.dark_text.min font.scale.tt_bitmps.dark_text.gain, ale viditelne vysledky jsem nezaznamenal...

Nevite jak nastavit aa na nejakou unosnou kvalitu (kdyz jsem nastavil font.antialias.min na vysokou hodnotu, tak ty fonty byly jeste horsi, nez predtim bez tt.

Diky
PaD