fonty - problem

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Sobota Červen 15 13:16:28 CEST 2002

Pavel Dobes wrote:
> Zkusil jsem popisouvanou fintu fn, funguje, ale ma mouchy. Zda se mi, ze se t pismo nejak moc rozmazava...
>
> Zkousel jsem si pohrat s font.scale.tt_bitmps.dark_text.min font.scale.tt_bitmps.dark_text.gain, ale viditelne vysledky jsem nezaznamenal...
>
> Nevite jak nastavit aa na nejakou unosnou kvalitu (kdyz jsem nastavil font.antialias.min na vysokou hodnotu, tak ty fonty byly jeste horsi, nez predtim bez tt.

Ja osobne pouzivam Microsofti TrueType bez antialiasu a jsem spokojeny.
Ty hnusy na screenshotech (viz vyse) vypadaji spis jako Type1 fonty.
Kdyz v prefs zapnete autohinter, tj. pref("font.FreeType2.autohinted",
true);, vzhled se o neco zlepsi, ale ve srovnani s Windows je to bohuzel
stale bida.

--
Jindrich Makovicka