Athlon XP+ a vyjimky FPU

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Sobota Červen 15 13:33:49 CEST 2002

On So, 2002-06-15 at 10:47, Stanislav Meduna wrote:
> 30 minut je malo, pustite ho cez noc.

ale mi ten stroj chodil 8 mesicu bez problemu, takze ja nemam potrebu ty
pameti honit. Ja jsem jen vymenil procesor.

> Inak nechcem trollovat, ale ak maju Athlony skutocne problemy
> pri 60 alebo 70 stupnoch (predpokladam meranych cidlom v procesore)
> a pre normalnu prevadzku je treba kupovat super-hyper chladice,
> tak by som od takej technologie dal zatial ruky prec.

1) neni to cidlo v procesoru, ale je na boardu, pobliz procesoru. Nekdy
se ho zespodu dotyka (treba na abitech). Takze skutecna teplota uvnitr
muze byt o dost vyssi, anebo taky ne (protoze chlazeni je vlastne uplne
na opacne strane CPU).

2) ja jsem nerekl, ze athlony maji problemy pri 60 st. Nekdo jiny rikal
neco o 70, ale moc bych tomu neveril - navic zalezi, kde je vzdycky to
cidlo - board od boardu se to lisi.

3) mam super hyper chladic, protoze jsem chtel mit super tichy pocitac
(pouzivam ho krom jineho i na prehravani DVD, tak jsem chtel slyset, co
si rikaji ve filmu - misto hukotu vetraku). Athlon se da uchladit i s
nomalnim pentiovym chladicem.

> Netreba tiez zabudat, ze tepelny odpor je viac-menej konstantny,
> takze ak nameriate 55 stupnov pri teplote okolia 22 stupnov,
> za horuceho letneho dna to moze byt 65.

no prave ze jak jsem psal, ze mam 54 stupnu, tak v kanclu bylo v tu
chvili dobre 28 stupnu. Horuce dni uz su tu.

Petr