pomoc pri instalaci SAMBA serveru na RH 7.2

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Červen 16 00:03:32 CEST 2002

>Zdravim
>
>chtel bych pouzit Linux jako file server pro stanice s OS Win 9x nebo NT 4,
>2000. Proto jsem nainstaloval RPM samba-client, samba-common, samba-swat.
>Nakonfiguroval jsem seambu pres swat a potom jeste odkontroloval nastaveni v
>souboru smb.conf. Problem je ze ani jedna stanice nevidi linux server v
>okolnich pocitacich ani se neda najit. Swat hlasi ze samba server status is
>running. Pouzivam domenu W2000 s emulaci PDC.
>
>Da se zjistit jestli ten demon opravdu bezi ? Neni problem v tom ze pouzivam
> [...]

Muzete se chytnout navodu na, tusim, www.linuxdesktop.cz. Je zrovna ve
vystavbe,
takze nemohu overit, ze to je skutecne ta spravna stranka. Snad Vam
pomuze i muj
smb.conf, ktery prikladam. Pred jeho pouzitim nutno zadat smb-hesla pro
uzivatele
nobody a root:

# smbpasswd -a root
# smbpasswd -a nobody

Autentizace je na zaklade "shares", tj. pro kazdy prostredek je nastaven
uzivatel a heslo,
spolecne pro vsechny pak je nastaven host "nobody".

Hodne stesti,
OldFrog.