pomoc pri instalaci SAMBA serveru na RH 7.2

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Červen 15 21:54:59 CEST 2002

On Sat, Jun 15, 2002 at 04:01:03PM +0200, Petr Matejovsky wrote:
> Zdravim
>
> chtel bych pouzit Linux jako file server pro stanice s OS Win 9x nebo NT 4,
> 2000. Proto jsem nainstaloval RPM samba-client, samba-common, samba-swat.
                                          ^^^^^^
A kde mate server?

> Nakonfiguroval jsem seambu pres swat a potom jeste odkontroloval nastaveni v
> souboru smb.conf. Problem je ze ani jedna stanice nevidi linux server v
> okolnich pocitacich ani se neda najit. Swat hlasi ze samba server status is
> running. Pouzivam domenu W2000 s emulaci PDC.
>
> Da se zjistit jestli ten demon opravdu bezi ?

co takhle vypis procesu (prikaz ps) ?
a co zkusit, jestli samba posloucha na svem portu ? treba pomoci nmap
(nebo alespon 'telnet stroj 139'?)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/