Athlon XP+ a vyjimky FPU

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Neděle Červen 16 17:48:52 CEST 2002

> Ja bych moc nespolehal na to, ze ty pameti jsou dobre, protoze jely 8
> mesicu v pohode. Mel jsem server, ktery jel pres pul roku bez problemu a
> zniceho nic zecal padat 2-4x do mesice. Po vymene pameti zase vse O.K.
> Memtest mi jiz nekolikrat nic neodhalil ani pri 24h testu a presto stroj
> nevydrzel kompilaci jadra. Zatim mne nejcasteji zradila prave pamet.

Prestne tak, vpodste zadny SW tester nedokaze urcit na 100%, ze je pamet
v poradku. My pouzivame Memtest a Golen Memory na testovani, a kolikrat
se stane, ze jeden z techto programu prohlasi pamet za vadnou a druhy
nic nenajde. Vyrobci pry pouzivaji speialni HW na testovani RAM a i ten
neni 100%.

--
Stepan Cirkl
IT konsultant