Athlon XP+ a vyjimky FPU

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Červen 16 20:48:29 CEST 2002

On Ne, 2002-06-16 at 17:48, Stepan Cirkl wrote:

> Prestne tak, vpodste zadny SW tester nedokaze urcit na 100%, ze je pamet
> v poradku.

Abych vas trochu uklidnil, tak po dvou dnech zuriveho enkodovani AVI
souboru se zda, ze to celkem funguje. Alespon zadny viditelny pad nebo
SIGFPE. A s tou teplotou to delam tak, ze mu snizuju napajeni, aby si
moc nevyskakoval. Uz ho drzim na 49 st.C.

Jeste perlicka: daval jsem si novy procesor proto, abych stihal
enkodovat full PAL 25fps v realnem case. To sice ted uz stiha, ale zato
zacala blbnout TV karta - zda se, jako by ji tech 1333.33 MHz rusilo
nebo co. Proste zapis na disk se projevuje efektama ve snimanem obraze.
Nemam zalozit konferenci o TV karte ProVideo951? Dokazal bych ji celkem
slusne zaplnit svymi vlastnimi prispevky...

Petr