Emacs a PHP/HTML highlighting

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Neděle Červen 16 17:37:46 CEST 2002

Zdravim,

potreboval bych pomoci s nasledujicim:
Jak naucit Emacs, aby .php soubory highlightoval soucasne jako PHP a
soucasne aby byly rozumne citelne HTML casti?
Tzn. mezi <? a ?> PHP a ?> a <? (nebo EOF) HTML casti. php-mode jsem
rozchodil, s mmm se to castecne domluvilo, ale musim mody prepinat rucne
(navic to stale neodpovida tomu, co bych chtel ...). Mody by se mely
prepinat automaticky (podle toho, kterou cast kodu prave pisu) ...
Vi nekdo jak na to? Vsude v konferencich jsem nasel jen odkazy na ruzne
php-mody, ale nikde rozumne reseni php/html problemu ...

dik a zdravim,

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles.xhaven.net]