Emacs a PHP/HTML highlighting

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Červen 17 10:57:12 CEST 2002

Robert Jirik wrote:
> Zdravim,
>
> potreboval bych pomoci s nasledujicim:
> Jak naucit Emacs, aby .php soubory highlightoval soucasne jako PHP a
> soucasne aby byly rozumne citelne HTML casti?
> Tzn. mezi <? a ?> PHP a ?> a <? (nebo EOF) HTML casti. php-mode jsem
> rozchodil, s mmm se to castecne domluvilo, ale musim mody prepinat rucne
> (navic to stale neodpovida tomu, co bych chtel ...). Mody by se mely
> prepinat automaticky (podle toho, kterou cast kodu prave pisu) ...
> Vi nekdo jak na to? Vsude v konferencich jsem nasel jen odkazy na ruzne
> [...]

Dotaz "php html mode" zadany do googlu mi na prvním místě vrátil odkaz
na HTML helper mode (http://www.gest.unipd.it/~saint/hth.html), který
prý v nové  verzi umí i php, jsp a asp. Můžete si vybrat ze tří modů:

    1. html-helper-mode
    2. asp-html-helper-mode
    3. php-html-helper-mode

Jak to funguje, nevím. Ještě jsem to nezkoušela.

Hanka
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                          Institute of Theoretical