MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Červen 16 20:52:21 CEST 2002

On Ne, 2002-06-16 at 19:26, Pavel Dvorak wrote:
> Mate uplne ten stejny model od tehoz vyrobce?

urcite jo.

> Osobne zadne windows nevlastnim, leda ze bych poprosil nejakeho
> znameho.

ja dokonce ani neznam nikoho, kdo by windows vlastnil, ale nekteri maji
od microsoftu zapujcenou kopii a temer vsichni maji kopii te kopie.

> Jinak kdyz zavadim bttv s nekterym typem, napr.
> card=2 doporucuje primo vyrobce karty, tak najdu v syslogu:

to je zvlastni, proc porad zkousite tak podivne cisla cared? V tech
uverejnenych syslogach jste si prece uz musel vsimnout cisla "42", a
kdyby ne, tak jsem to v minulem prispevku jasne uvadel.

> kernel: bttv0: Hauppauge eeprom: invalid
> To skoro i vypada na vadny kousek?

ja bych nerekl. Zkuste 42 a pak sudte.

> Kdyz maximalne vyjedu citlivost vstupu zvukove karty a zesileni,
> tak na prahu slysistelnosti slysim zvuk (diky nedokonalosti
> toho vnitrniho mixeru). To je k vzteku, tuner funguje jak ma
> a ja proste jen "nepohnu" s tim mixerem co je mezi.

ja taky slysim ruzne zvuky, i pri vypnute TV. Presto tam leze nejaka
radiova stanice. A to je teprve k vzteku.

Petr