MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Pavel Dvorak dvorak na dogis.cz
Neděle Červen 16 22:41:50 CEST 2002

Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz> wrote:

> urcite jo.

Prvni skutecne dobra zprava.

> ja dokonce ani neznam nikoho, kdo by windows vlastnil, ale nekteri maji
> od microsoftu zapujcenou kopii a temer vsichni maji kopii te kopie.

Jeste lepsi. :-)

> to je zvlastni, proc porad zkousite tak podivne cisla cared? V tech
> uverejnenych syslogach jste si prece uz musel vsimnout cisla "42", a
> kdyby ne, tak jsem to v minulem prispevku jasne uvadel.

> ja bych nerekl. Zkuste 42 a pak sudte.

To je ciste tim, ze proste radeji zkousim vse co me napadne.
Nez jsem napsal do konference, udelal jsem load/unload modulu
rozhodne par set krat. :( card=42 pouzivam prevazne a jako default.
Kdyz neco zkousim, ... nebo kdyz sleduji tichou TV. :-(

> ja taky slysim ruzne zvuky, i pri vypnute TV. Presto tam leze nejaka
> radiova stanice. A to je teprve k vzteku.

Ten muj zvuk, je zvuk chtenej. Je to preslech zkrz ten mixer.

Dekuji,
Pavel Dvorak