gvim a encoding

Dobrovolny Stefan Stefan.Dobrovolny na swh.sk
Pondělí Červen 17 10:36:10 CEST 2002

Vedeli by ste mi poradit ako nastavit hodnotu "encoding" aby ukladal
subory v spravnom encodingu? Respektive aby vkladal hodnoty v spravnom
encodingu?

Lebo, ked som si na windowsoch nastavil set encoding=latin2 a pisal som
slovenske znaky, tak sa mi zobrazovali (v html stranke v prehliadaci,
ktorej som "vnutil" encoding latin2) ako paznaky. Potom som musel setnut
encoding=windows-1250 aj gvimu aj stranke a vsetko slapalo.

Teraz potrebujem tu stranku editovat v linuxe a nerad by som sa stretol
s problemom rovnakym ale v opacnom garde. A pripadne pouzival recode na
konvertovanie zakazdym, ked nieco napisem.

Vdaka
		PISTA

--
Stefan [xpista] Dobrovolny (stefan.dobrovolny na swh.sk)

  "Everything should be made as simple as possible, but not simpler."
  Albert Einstein