gvim a encoding

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Úterý Červen 18 09:38:10 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Dobrovolny Stefan <Stefan.Dobrovolny na swh.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Monday, June 17, 2002 10:36 AM
Subject: gvim a encoding

> Vedeli by ste mi poradit ako nastavit hodnotu "encoding" aby ukladal
> subory v spravnom encodingu? Respektive aby vkladal hodnoty v spravnom
> encodingu?
>
> Lebo, ked som si na windowsoch nastavil set encoding=latin2 a pisal som
> slovenske znaky, tak sa mi zobrazovali (v html stranke v prehliadaci,
> ktorej som "vnutil" encoding latin2) ako paznaky. Potom som musel setnut
> encoding=windows-1250 aj gvimu aj stranke a vsetko slapalo.
>
> Teraz potrebujem tu stranku editovat v linuxe a nerad by som sa stretol
> [...]

Protoze sam delam v podobne heterogennim prostredi, tak jsem si zvykl na
utilitku recode. Ovladani viz jeji manualove stranka a pak si to chce jenom
zvyknout byt pozorny.

MaReK "Penguin" Olsavský
ICQ#: 160 178 925
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz

PS: pokud mi budete potrebovat poslat prílohu, necinte  tak prosím v
proprietálním formátu .doc firmy Micro$oft, ale v otevreném (a méne
nárocném) .rtf. Dekuji!!
btw: if You must to send me any attachment, don't use Micro$soft's
proprietaly .doc, but open (and smaller) .rtf, please. Thank You