Limity pro přístup na Internet za firewalem

Tom tomas.raska na quick.cz
Pondělí Červen 17 11:33:45 CEST 2002

Zdravím,
chci se pozeptat jaké mám možnosti nastavení limitů pro jednotlivé IP adresy vnitřní sítě. Používám RedHat 7.3 s iptables a potřebuju jednotlivým uživatelům nadefinovat určitá omezení v rychlosti stahování (aby si třeba jeden uživatel nezapnul stahování souborů a všichni ostatní čekali půl minuty na vykreslení obyčejné html stránky)

Zjistil jsem že v IPTABLES mám možnost použít příkaz --limit, lze to pomocí tohoto příkazu řešit, popřípadě co se musí zadat jako parametry?

Díky