Limity pro přístup na Internet za firewalem

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Červen 17 14:54:16 CEST 2002

On Mon, 17 Jun 2002, Tom wrote:

> chci se pozeptat jaké mám možnosti nastavení limitů pro jednotlivé IP
> adresy vnitřní sítě. Používám RedHat 7.3 s iptables a potřebuju
> jednotlivým uživatelům nadefinovat určitá omezení v rychlosti stahování
> (aby si třeba jeden uživatel nezapnul stahování souborů a všichni
> ostatní čekali půl minuty na vykreslení obyčejné html stránky)

Uz se to tu mnohokrat probiralo, hledejte v archivu konference "cbq". Neni
uplne trivialni to nastavit, prestoze existuji ruzne pomucky (skript
cbq.init).

2 Zdenek Pytela: nestalo by toto tema o uvahu o pridani do FAQ teto
konference? Posledni dobou se dotazy mnozi...

--
JiKos.