via8233 Alsa driver (delsi)

Jaroslav Mikulik byczech na jetedata.cz
Pondělí Červen 17 16:28:44 CEST 2002

Jan Bernatík wrote:

> Zadani irq rucne do modules.conf nepomohlo.
> Modul v jadre je pomerne dost stary, a karta ktera je na te desce je
> sestikanalova, a rad bych je vyuzil.
>
> Vyzkousel jsem alsa 0.9r1, a zacina to byt lepsi.
> V mixeru us to vypada jak ma (sest kanalu apod.)
> Modul zavedu, a kdys zacnu neco prehravat, zvukovka zacne praskat, a opakujou
> se tyto hlasky.

> ALSA ../alsa-kernel/core/pcm_lib.c:177: BUG: stream = 0, pos= 0x7c04000,
> buffer size = 0x4000, period size = 0x800
>
> Myslim, ze je to spatnym driverem, ale jisty si nejsem ...
> [...]

Nee s tim to nesouvisi, tohle je premapovane IRQ pomoci ACPI nebo jaxe
to jmenuje.

Mel jsem stejny problem u stejne desky, zvukova karta je stejna jako u
starsich chipsetu, ale AC'97 codek je jiny. Je treba si stahnout
posledni ALSU 0.9.x a z CVS ALSY stahnou novy ovladac via8233.c a
nahradit ho ve zdrojacich puvodnim, pak zkompilovat a hotovo.

	Jarda

--