via8233 Alsa driver (delsi)

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Úterý Červen 25 13:00:34 CEST 2002

Dne po 17. červen 2002 16:28 jste napsal(a):

> Nee s tim to nesouvisi, tohle je premapovane IRQ pomoci ACPI nebo jaxe
> to jmenuje.
>
> Mel jsem stejny problem u stejne desky, zvukova karta je stejna jako u
> starsich chipsetu, ale AC'97 codek je jiny. Je treba si stahnout
> posledni ALSU 0.9.x a z CVS ALSY stahnou novy ovladac via8233.c a
> nahradit ho ve zdrojacich puvodnim, pak zkompilovat a hotovo.
>
> 	Jarda

Jo, us to jede, s novym 0.9rc2
(bylo nutne aplikovat patch ktery jsem ziskal z konference alsa-user,
predpokladam ze bude v rc3 aplikovan, pokud by ho nekdo chtel, nepiste, mohu
poslat.)

Netusite nehodou jestli se nejak da pomoci alsa driveru prepinat vstup na
mikrofon na vystup (rear speaker ?) (pouze alc650)
dik

--

	Honza