časově omezený záznam komprimované ho zvuku z linein?

BzF bzf na centrum.cz
Pondělí Červen 17 17:32:26 CEST 2002

Dne Mon, 17 Jun 2002 10:53:09 +0200
"marek.kubesa" <marek.kubesa na seznam.cz> napsal/a:

> Poraďte, prosím, jak nahrávat zvuk a přitom ho zároveň koprimovat.
> Rád bych si totiž zprovoznil jakýsi recorder na rozhlasové pořady a
> protože místa na HD není nikdy dost:-( ať je výstup komprimovaný:-)
> Představuji si to takto:
> cron spustí skript
> ve skriptu:
> radio (z xawtv) naladí stanici
> record (z xawtv) předává určitou dobu oggenc rourou data a ten ukladá
> .ogg na HD <tento řádek je můj problém
> radio vypne rozhlas
>
> Zkoušel jsem různé kombinace rec, record a oggenc, ale nedáří se mi.

No, pro nahrávání pomocí rec funguje (v cd kvalitě, pro rozhlas určitě
bude stačit horší kvalita):
rec -r 44100 -c 2 -w -d /dev/dsp -t wav - | oggenc - -o outfile.ogg

> record je sympatický, že umožňuje časově omezený záznam což netuším jak
> docílit u rec
>
> Děkuji i za popostrčení.
>
> marek

S pozdravem