časově omezený záznam komprimované ho zvuku z linein?

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Červen 17 19:43:36 CEST 2002

BzF wrote:

> No, pro nahrávání pomocí rec funguje (v cd kvalitě, pro rozhlas určitě
> bude stačit horší kvalita):
> rec -r 44100 -c 2 -w -d /dev/dsp -t wav - | oggenc - -o outfile.ogg

A pokud jde o casovane vypnuti, tohle muzete pustit na pozadi a rec
pozdeji korektne ukoncit pomoci kill -s INT <pid procesu rec>. Jak
zjistit ve skriptu ten pid najdete kousek zpatky v archivu, jelikoz me
tenhle problem taky zaujal :)

--
Jindrich Makovicka