Výměna grafické karty - LONG

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Pondělí Červen 17 17:30:45 CEST 2002

> Dobrý den,
> add. 1) nelze
:-(

> add. 2) taková volba v BIOSU není - deska ASUS (dle tech. podpory je deska
> inteligentní)
taky :-(

> add  6) ne tak docela, vidím vše do doby než jádro převezme řízení, vidím
> tedy nejen volbu LILO boot: ale pokud
>         zadám LILO boot: vga=ask ,vidím všechny nabízené módy nicméně ať
> již vyberu jakýkoli tak výsledek je stejný
>         - hlášky nejsou zobrazovány.Dále vidím Loading Linux
> ................... a to je vše.S nastavením X to IMHO nemá co dělat

Vypada to na FrameBuffer konzolu. Zkuste parametr video=vga16:off

> Jinak se mi díky pomoci p. Pyteli podařilo z 95% problém vyřešit.Po startu

To ma byt pana Pytely jako pana predsedy, FUJ!!!

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people