prosim o triezve nazory na temu rc v slacku

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pondělí Červen 17 18:33:12 CEST 2002

zdravisko!

Odpovede prosim na sukr adresu

Mal som dnes zivu debatu s kamaratom, ktory hrdinne zastaval farby
slackware proti redhatu.

Podstata diskusie spocivala v tom ze na embedded zariadeni, ktoreho kod
navzajom sharujeme, su rc skripty v style slackware (tj. rc.S rc.inet1
rc.inet2 rc.M ...) a je tam zopar veci ktore ak chcel clovek
restartovat, budto to spravi rucne, alebo rebootne ten zver. Je mi jasne
ze je to debata koncepcneho charakteru typu flame, avsak velmi by ma
zaujimalo, ci niekde nie je popisane, co ako chce slackware predstavovat
v tomto formate (sysV to teda nie je), preco je prave slack podla
niekoho lepsi v style startovania atd.

Zaujimaju ma hlavne ODBORNE argumenty za slack. Proti ich najdem
relativne dost, ale ja som odchovany na redhate a solarise.

dik

dz