pada mysql .... pomoooc

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Úterý Červen 18 10:36:20 CEST 2002

Zdravim,
v posledni dobe se mi stava, ze mi pada mysql.
Mam tam verzi 3.23.42. HW Dual PIII 866, 1GB DDR,....
chova se to tak, ze to jede uplne v pohode ( oba CPU do 25% ) a pak najedou
z niceho nic se mysql rozhodne, ze pojede na maximum, sezere to oba
procesory a jede to tak, ze to spis nejede.
Monitoruju si pocet queries ... ve spicce se dostavam na 10-15k
queries/minutu coz je hodne. Bohuzel nikde jsem se nedocetl, kolik toho
vlastne mysql zvladne. Otazkou je, zda to proste neutahne mysql jako takova
nebo je problem jinde.
Zkousel jsem to sledovat ulititkou mtop. V dobe padu proste najednou vsechny
procesy zcervenaly a slo to do kytek ....
Zkousel jsem si logovat slow_queries, ale nemelo to pozadovany ucinek. V
zadnem systemovem logu se take nic neukazalo. HW chybu bych asi vyloucil,
protoze jsem pred nekolika tydny vymenil cely stroj ( deska, CPU, pamet,
disky,....).  Kdyz pustim skript, ktery provede dump vsech DB na serveru,
tak mi to zcela pravidelne umira ....
Utility jako mysqlcheck a myisamchk jsem zkousel, chyby tam nejsou.

Nema nekdo nejakej napad, co bych mohl jeste zkusit k odhaleni priciny
problemu?

Diky za odpovedi.

Pavel Rauš
www.cpan.cz - archiv pouze o Perlu