Diakritika, X, latin-3, dead_znaky

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Sobota Červen 22 10:13:30 CEST 2002

Richard Richter <richter na bgs.sk> wrote:

 : Mam en_US.UTF-8 UTF-8, mimo jine samozrejme. sk_SK mi funguje bezvadne, ale ono
 : en_US.UTF-8 mne jaksi nema rado.

 :> ak urobim:
 :> unset LC_CTYPE
 :> export LANG=X
 :> kde X je jedno z [eo_EO, sk_SK.UTF-8] tak mi tiez vsetko funguje
 :> podla ocakavania (plus minus, vela som to netestoval a teraz nesedim
 :> priamo za tym pocitacom tak neviem otestovat, ale zobrazovanie
 :> (v utf-8 putty) funguje)

 : Inu - mne vypise jakykoliv znak, ale nefunguji mi mrtve klavesy. Kdyz si ale
 : namapuji libovolnou blbost na nejakou klavesu, tak mi ji vypise, ale to sami mi
 : neslozi z mrtve klavesy a znaku.

skusil som to na cerstvo nainstalovanom woody s locale en_GB.UTF-8,
a mrtve klavesy v uxterme nefungovali az kym som do suboru
/usr/X11R6/lib/X11/locale/compose.dir
nepripisal riadok:
en_GB.UTF-8/Compose:    en_GB.UTF-8
a neskopiroval do adresara /usr/X11R6/lib/X11/locale/en_GB.UTF-8
subory Compose (http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/debian-utf8/download/Compose.gz)
a XLC_LOCALE (z adresara en_US.UTF-8)
Cize zrejme to bude nutna podmienka.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |