Lehce OT: IP family

MP - Lists (el. adresa) miroslav.pragl.lists na omega-optix.cz
Úterý Červen 18 14:25:28 CEST 2002

> Blablabla. Kdyz mi ukazete software, ktery podporuje vic sitovych
> protokolu a rozhrani a funguje lepe, tak budeme moct diskutovat.

ja tu mel ios 11.3 - 12.4 po desetinkach a navic nektere v ruznych
kodovanich vcetne special nemeckeho QFE primo pro nasi firmu. Az ten
posledni nepada na preteceni, neni treba vypinat/zapinat napajeni atd. Summa
Summarum - trvalo to zhruba 2 roky nez slavna firma Cisco vyplodila neco
funkcniho. Fakt jsem si rval vlasy ze jestli tohle je to nejlepsi co se da
poridit jak potom vypada prumerny router :/

ale skoncime, to je na flame war

MP