Lehce OT: IP family

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Červen 18 15:35:17 CEST 2002

miroslav.pragl.lists na omega-optix.cz (MP - Lists el. adresa) writes:

> ja tu mel ios 11.3 - 12.4 po desetinkach a navic nektere v ruznych
> kodovanich vcetne special nemeckeho QFE primo pro nasi firmu. Az ten

K reseni takovych veci obvykle slouzi TAC, ktery je vetsinou schopen
vyrobit i specialni verzi pro vas router. Na druhou stranu setkal jsem
se s vetsinou rad cisco a nakonec tam prece jenom nejaky software
fungoval. A cisco na rozdil od nekterych jinych ma k dispozici
databazi chyb v jejich IOS, ve ktere se da hledat.

> posledni nepada na preteceni, neni treba vypinat/zapinat napajeni atd. Summa
> Summarum - trvalo to zhruba 2 roky nez slavna firma Cisco vyplodila
> neco

2 roky je trochu extremni doba, ne?

> funkcniho. Fakt jsem si rval vlasy ze jestli tohle je to nejlepsi co se da
> poridit jak potom vypada prumerny router :/

No to se radsi ani neptejte :-) (a hlavne nekupujte nortel :-)

Brno, Czech Republic