FM - stereo? was: MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Červen 18 16:55:03 CEST 2002

On Út, 2002-06-18 at 16:12, Pavel Dvorak wrote:
> Jeste bych se s dovolenim zeptal, jestli vam to radio jde stereo.
> Kdyz ja pustim `radio` tak mi to pise (a snad to i slysim) mono.
> Karta by mela byt stereo, tedy minimalne FM tuner. Pokud zavedu
> msp3400 (ma ho tedy ta karta nebo ne? jestli nevite tak to zase
> rozsroubuju :) tak to sice zacne psat stereo, ale zase to nezvuci :)

ja se priznam, ze mi radio taky pise stereo (drive jsem pouzival gradio
a to nepise nikde nic). Ale podle te hudby nejsem schopen poznat, je-li
to stereo nebo neni. Budu si muset dat sluchatka a cihat na nejakou
peknou skladbu.

Petr