FM - stereo? was: MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Pavel Dvorak dvorak na dogis.cz
Úterý Červen 18 16:12:10 CEST 2002

Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz> wrote:

> ja taky slysim ruzne zvuky, i pri vypnute TV. Presto tam leze nejaka
> radiova stanice. A to je teprve k vzteku.

Jeste bych se s dovolenim zeptal, jestli vam to radio jde stereo.
Kdyz ja pustim `radio` tak mi to pise (a snad to i slysim) mono.
Karta by mela byt stereo, tedy minimalne FM tuner. Pokud zavedu
msp3400 (ma ho tedy ta karta nebo ne? jestli nevite tak to zase
rozsroubuju :) tak to sice zacne psat stereo, ale zase to nezvuci :)

S pozdravem,
Pavel Dvorak